هزینه لیزر موهای زائد

پایین تنه

پا کامل290,000
بیکینی کامل110,000
خط باسن50,000
هر باسن50,000
هر کشاله ران50,000
هر ران85,000
روی هر پا30,000
هر ساق80,000

بالا تنه

دست کامل250,000
جلو گردن35,000
پشت گردن35,000
هر زیر بغل55,000
هر ساعد55,000
هر بازو65,000
روی دست15,000
دور سینه30,000
کل سینه85,000
کل شکم90,000
خط ناف35,000
گودی کمر70,000
کل کمر140,000

صورت

کل صورت75,000
خط ریش40,000
گونه ها40,000
پیشانی30,000
زیر لب30,000
پشت لب30,000
زیر چانه30,000
چانه40,000
بینی20,000

پکیج های پرطرفدار مرکز تسنیم قم

فول بادی اقتصادی (ساق دست، ساق پا، زیر بغل، بیکینی، خط ناف)350,000
فول بادی کاربردی (پا و دست کامل، زیر بغل، بیکینی، خط ناف، صورت)550,000
کل بدن (از گردن به پایین)690,000 499,000
پکیج ویژه تسنیم 1 (زیر بغل، بیکینی)199,000
پکیج ویژه تسنیم 2 (بیکینی، زیربغل، صورت)245,000
پکیج ویژه تسنیم 3 (پا کامل، بیکینی، زیر بغل)430,000

شعبه یک: باجک، بین کوچه 71 و 73 (روبروی تالار طاووس) درمانگاه 19 دی، طبقه سوم، مرکز لیزر تسنیم.

شعبه دو: عطاران، نبش کوچه 10، ساختمان تسنیم، زنگ هشتم، طبقه سوم، مرکز لیزر تسنیم.

لیزر موهای زائد را می توان از جمله روش های اثرگذاری به شمار آورد که پرطرفدار و مقرون به صرفه می باشد. یکی از سوالات و دغدغه های مهم آن دسته از افرادی که به لیزر فکر می کنند، هزینه لیزر موهای زائد می باشد. از این رو ما تصمیم گرفتیم در این مقاله روی موضوع هزینه لیزر موهای زائد متمرکز شویم و توضیحاتی را در این باره ارائه نماییم.

منظور از لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد بدن، راهی مطمئن به منظور از بین بردن همیشگی موهای بدن می باشد. این روش در سال های اخیر متقاضیان زیادی داشته است. همین تقاضای بالا و رواج روزافزون باعث شده تا روش هایی مانند استفاده از تیغ، موبر و نیز رفتن به سالن های اپیلاسیون، روز به روز کاهش پیدا کند. عملکرد این روش که براساس فناوری نوین انجام می گردد، به این صورت است که به وسیله ی حرارت و سوزاندن، موهای زائد آسیب می بینند و از بین می روند.

عوامل مؤثر در هزینه لیزر موهای زائد

عوامل مؤثر در هزینه لیزر موهای زائد

عوامل متعددی در هزینه لیزر موهای زائد بدن و تعیین قیمت آنها اثرگذار می باشند. در ادامه به مهم ترین عوامل تأثیرگذار اشاره خواهیم کرد:

1- تعداد شات ها عاملی مؤثر در قیمت تمام شده

لازم است اشاره کنیم که این عامل یکی از عواملی بوده که در گذشته نقشی تعیین کننده در هزینه لیزر موهای زائد، داشته است. بدین صورت که هر چقدر تعداد شات بیشتر بود، هزینه لیزر موهای زائد نیز افزایش پیدا می کرد. مثلا لیزر ناحیه ی زیر بغل به علت محدود بودن شات ها، کمتر از هزینه ی لیزر ناحیه ی ساق پا بود. منظور از شات، تعداد دفعات تخلیه ی انرژی لیرز بر سطح پوست می باشد. امروزه نقش این عامل در برآورد هزینه کم رنگ تر شده است.

2- ناحیه ی مورد نظر جهت لیزر

در حال حاضر، ناحیه و منطقه ی مورد نظر جهت درمان و لیزر، نقش بنیادی در هزینه لیزر موهای زائد دارد. معمولا لیست قیمت ها نیز براساس این نواحی اعلام می گردد. تفاوت قیمت ها برای این نواحی نیز به عوامل گوناگونی بستگی دارد. حجم موهای زائد، گستردگی و وسعت ناحیه از جمله فاکتورهای مهم به شمار می روند.

3- جنسیت متقاضیان عاملی تعیین کننده در هزینه

از دیگر عواملی که نقشی اساسی در تعیین قیمت لیزر موهای زائد دارد، عامل جنسیت می باشد. لیزر موهای زائد نواحی مختلف برای خانم ها و آقایان متفاوت می باشد. به عنوان مثال ناحیه ی پا برای خانم ها و آقایان، اگرچه ناحیه ای واحد به شمار می رود اما هزینه ی آن برای خانم ها و آقایان متفاوت است.

جنسیت متقاضیان عاملی تعیین کننده در هزینه لیزر موهای زائد

4- تجربه و مهارت کادر درمانی

عامل مهم دیگر در تعیین هزینه لیزر موهای زائد، تجربه، مهارت و تخصص اپراتور و کادر درمانی می باشد. هر چقدر که اپراتور لیزر و کادر درمانی مهارت بیشتری داشته باشند، میزان اثرگذاری و دوام و کیفیت لیزر نیز بیشتر خواهد شد. علاوه بر این درصد خطا و عوارض نیز در صورت حضور کادر درمان مجرب بسیار کاهش خواهد یافت. بدیهی است که هر چقدر اپراتور لیزر و کادر درمانی مهارت، تجربه، تخصص و آگاهی بیشتری داشته باشند، هزینه ی درمانی نیز بالاتر خواهد بود.

5- نقش کلینیک در تعیین هزینه لیزر موهای زائد

توجه داشته باشید که دریافت مجوز وزارت بهداشت برای کلینیک لیزر موهای زائد، عاملی مهم و تعیین کننده می باشد. این مجوز روی هزینه لیزر موهای زائد نیز اثرگذار می باشد. وزارت بهداشت به آن دسته از کلینیک هایی مجوز می دهد که نکات بهداشتی را به دقت رعایت نمایند. همچنین در این کلینیک ها ابزار و ملزوماتی مانند پیشبند، روتختی و … نیز باید یک بار مصرف باشند و پس از هر بار استفاده تعویض گردند. این موارد بر افزایش هزینه لیزر موهای زائد تأثیر می گذارند.

6- کیفیت دستگاه لیزر

دستگاه لیزر، کیفیت و به روز بودن این دستگاه و همچنین تجهیزات مرتبط با آن نیز نقشی مهم و غیر قابل انکار در هزینه لیزر موهای زائد دارد.  امروزه در دنیا سه نوع دستگاه لیزر، شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. در ایران، دو نوع از این دستگاه ها بیشترین کاربرد را دارند. این دستگاه ها عبارتند از: دستگاه الکساندرایت و دستگاه دایود.

نقش کلینیک در تعیین هزینه لیزر موهای زائد

 دستگاه الکساندرایت برای آن دسته از افرادی مناسب است که اختلاف و تفاوت رنگ پوست و و موی آنها زیاد می باشد. بیشترین کارایی این دستگاه برای خانم هایی می باشد که پوست آنها روشن و موهای زائد آنها تیره است. هرچند با تنظیم طول موج می توان این دستگاه را برای افراد دیگر نیز قابل استفاده نمود. از مهم ترین مزیت های این دستگاه می توان به کم درد بودن آن و میزان بسیار اندک عوارض آن اشاره نمود. این عوارض نیز کاملا موقتی می باشد و خیلی زود رفع می شود.

دستگاه دایود، قدرت بیشتر، طول موج کوتاه تر و اثرگذاری زیادی دارد. به دلیل ویژگی های این دستگاه می توان گفت که نتیجه ی کار با دستگاه دایود برای افرادی با پوست سبزه، مطلوب می باشد. 

7- اعمال تخفیف های مختلف

نکته ی مهم دیگری که در هزینه لیزر موهای زائد نقش دارد، پکیج ها و تخفیف های اعمال شده می باشد. معمولا بعضی از کلینیک ها، برای لیزر کل بدن (فول بادی) تخفیف هایی را اعمال می نمایند. این تخفیف ها در کاهش هزینه لیزر موهای زائد تأثیرگذار می باشند.

متداول ترین سوالات مرتبط با حوزه ی هزینه لیزر موهای زائد

بسیاری از سوالات متقاضیان لیزر، مربوط به هزینه لیزر موهای زائد می باشد. در اینجا به مهم ترین و متداول ترین سوالات این حوزه اشاره خواهیم کرد.

آیا هزینه لیزر موهای زائد تنها یک بار پرداخت می شود؟

این سوال را می توان یکی از سوالات پرتکرار در حوزه ی هزینه لیزر موهای زائد می باشد. از آنجا که موهای بدن دارای چرخه ی رشد و همچنین چرخه ی استراحت می باشند، لازم است که در لیزر به این نکته توجه نمود. زیرا هنگامی که فولیکول مو در چرخه ی استراحت به سر ببرد، لیزر روی مو اثر ندارد. به همین دلیل به چندین جلسه ی درمان با لیزر نیاز می باشد. هزینه نیز با توجه به این جلسات، پرداخت خواهد شد.

آیا هزینه لیزر موهای زائد مقرون به صرفه می باشد؟

برای پاسخ گویی به این سوال، خوب است به این نکته اشاره کنیم که شما با هزینه لیزر موهای زائد می توانید در هزینه امور پرتکراری همچون اپیلاسیون، شیو کردن، استفاده از موبر، وکس و … صرفه جویی نمایید. بنابراین اگر این هزینه را در بلند مدت محاسبه نمایید، به این نتیجه خواهید رسید که با توجه به نتیجه ی دائمی و همیشگی لیزر، هزینه ی آن به مراتب کمتر از هزینه ی تکرار مکرر شیوه های کوتاه مدت است.

هر جلسه از لیزر موهای زائد چقدر زمان نیاز دارد؟

یکی از فاکتورهای مهم در محاسبه ی هزینه لیزر موهای زائد، تعداد جلسات و همچنین زمان صرف شده در هر جلسه می باشد.. هر جلسه معمولا بین 2 تا 3 ساعت به طول می انجامد. خوب است بدانید که حجم موهای زائد و همچنین جنسیت، در مدت زمان این جلسات تأثیرگذار می باشد.

چند جلسه لیزر به منظور از بین بردن موهای زائد لازم می باشد؟

به منظور لیزر و از بین بردن موهای زائد، معمولا چهار الی شش جلسه مورد نیاز می باشد. این جلسات نیز تقریبا با فاصله ی شش هفته برنامه ریزی و تنظیم می گردند. علاوه بر این، گاه با توجه به شرایط و وضعیتی که پیش می آید، نیاز است تا جلساتی نیز به این تعداد اضافه شود. معمولا یک تا دو بار در  سال، جلساتی به منظور تمدید مورد نیاز می باشد.

نگاهی به لیست قیمت لیزر موهای زائد

اگرچه هزینه لیزر موهای زائد از جمله مهم ترین سوالات و دغدغه ی افراد به شمار می رود، اما اطلاع و آگاهی دقیق از لیست قیمت لیزر موهای زائد بدن به عوامل متعددی بستگی دارد. ما در سطرهای بالاتر به این عوامل اشاره کردیم و گفتیم که ناحیه ی مورد نظر جهت لیزر از مهم ترین عوامل مؤثر در تعیین قیمت می باشد. در لیست های ارائه شده توسط کلینیک ها و مراکز لیزر، هر ناحیه از بدن قیمت مشخصی دارد. همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، جنسیت نیز فاکتور مهمی در تعیین قیمت می باشد.

مهم ترین نکات قبل از لیزر موهای زائد بدن

بهتر است برای دستیابی به نتیجه ی مطلوب، نکاتی را رعایت کنید. به ویژه اگر نخستین بار است که اقدام به لیزر موهای زائد می کنید، رعایت این نکات، ضروری می باشد.

  1. 24 ساعت پیش از انجام لیزر، ناحیه ی مورد نظر را که قرار است لیزر شود، اصلاح نمایید. توجه داشته باشید که اگر نخستین بار است که اقدام به لیزر می کنید، مقدار کمی از موها را اصلاح نکنید و بگذارید باقی بمانند. این کار به خاطر این است که مشاور و اپراتور لیزر، جنس موهای شما را بداند. کلینیک های معتبر و اپراتورهای باتجربه و متخصص پیش از اولین جلسه ی لیزر، جلسه ی مشاوره را برگزار می کنند و در این باره شما را راهنمایی خواهند کرد.
  2. هنگام لیزر هیچ گونه آرایش و لوسیون روی پوست شما نباید باشد.
  3. به منظور کاهش و همچنین جلوگیری از آسیب های احتمالی، 2 هفته پیش از لیزر، از محصولات برنزه کننده استفاده نکنید.
  4. لازم است 3 روز پیش از جلسه ی لیزر، در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
fa_IRفارسی